Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: Törvény) 1. § 17. és 17a. pontjai alapján az államigazgatási szervek - beleértve a Kormányhivatalokat - elektronikus ügyintézés biztosítására kötelezett állami szervek. A Törvény 108. §-a értelmében az államigazgatási szervek 2018. január 1. napjától kötelesek az ügyek elektronikus intézését a Törvényben meghatározottak szerint biztosítani. A bejelentők a munkavédelmet érintően elektronikus úton tizenegy különböző bejelentést tehetnek meg: - Munkabalesetek bejelentése
- Túlnyomásos légtérben végzett tevékenység bejelentése
- A foglalkozási-egészségügyi szolgálat (FESZ) orvosa által végzett védőoltások bejelentése
- Azbeszttel végzett tevékenység bejelentése
- Biológiai kóroki tényezőkkel történő tevékenység bejelentése
- Egészségügyi szolgáltatás keretében használt éles vagy hegyes munkaeszközökkel folytatott tevékenység bejelentése
- Foglalkozási megbetegedés (mérgezés) bejelentése
- Fokozott expozíció bejelentése
- Rákkeltő/mutagén anyagokkal tevékenységet végző munkáltatókról és munkavállalókról szóló bejelentés
- Építőipari kivitelezési tevékenység bejelentése
- A munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény 68. § (1) bekezdése szerinti bejelentés
>> Továbblépés a munkavédelmet érintő bejelentésekre |